Компанiя NBI Компанiя NBI
Послуги
РУС УКР
Доступ в iнтернет Реєстрацiя iмен Хостинг Обслуговування

Головна сторiнкаДоступ в інтернетТех. підтримка



Доступ в інтернет
Оптоволоконні виділені лінії
Для бізнесу
Домашня мережа
Тех. підтримка
56К ... постійно
Тех. підтримка
КІНТО-Еквіті

Технічна підтримка

Питання №1 Налагодження підключення комп'ютера до інтернету через мережеву плату
 

Для налагодження підключення комп’ютера до інтернету через мережеву плату необхідно виконати наступні дії (Windows 95/98/Me):

  1. Пуск (Start) > Настройка (Settings) > Панель Управления (Control Panel) > Сеть (Network).
  2. Виберіть пункт TCP/IP, виділіть і натисніть кнопку Свойства (Properties) (якщо навпроти написано — контролер віддаленого доступу, швидше за все, ви невірно встановили вашу мережеву плату, тому треба її встановити ще раз).
  3. У закладці IP-адрес (IP address) виберіть Указать IP-адрес явным образом.
  4. У полі IP-адрес (IP address) введіть IP адресу, яку вам виділив провайдер (див. Картку Клієнта). У полі Маска подсети (Subnet mask) укажіть дані з Картки Клієнта.
  5. Виберіть закладку Шлюз (Gateway). Укажіть адресу шлюзу, через який буде працювати ваш комп’ютер (див. Картку Клієнта). Натисніть кнопку Добавить (Add).
  6. Виберіть закладку Конфигурация DNS (DNS configuration).
  7. У полі Имя компьютера (Computer name) укажіть назву комп’ютера (наприклад, «Direktor», «Urist»). У полі Домен (Domain) укажіть, якщо є, свій домен, якщо немає – назву фірми і домен провайдера. (Наприклад: ivanov.nbi.com.ua, ukraine_ltd.com.ua). Ім’я домена не повинне містити пробіли та спеціальні символи.
  8. У полі Порядок просмотра серверов DNS введіть адресу (див. Картку Клієнта), натисніть кнопку Добавить (Add). Якщо адрес декілька – повторіть операцію.
  9. Виберіть закладку Привязка (Bindings) і заберіть галочки з усіх компонентів (Клиент для сетей Microsoft і т.п.). Натисніть OK для збереження настроювань. На попередження системи Следует выбрать хотя бы один драйвер – варто відповісти НЕТ.
  10. На запит перезавантаження системи варто вибрати OK.
Якщо перезавантаження не виконалось автоматично протягом 5 хв., то перезавантажте систему самостійно.



Питання №2 Налагодження підключення комп'ютера до інтернету по телефонній лінії через модем
 

Для налагодження підключення комп’ютера до інтернету по телефонній лінії через модем необхідно виконати наступні дії (Windows 95/98/Me):

  1. Переконайтеся, що ваш модем підключений до телефонної лінії і комп’ютера (див. Встановлення і налагодження модему).
  2. Переконайтеся, що у вас встановлений Контроллер удаленного доступа (див. Встановлення контролера віддаленого доступу).
  3. Настройте віддалений доступ до мережі.
Настройте, при необхідності, Internet Explorer і Outlook Express.



Питання №3 Встановлення і налагодження модему
 

Для зовнішнього модему

  1. Якщо у вас немає навичок у встановленні додаткового устаткування, зверніться по кваліфіковану допомогу до співробітників нашої фірми.
  2. Вивчіть керівництво користувача, яке додається до вашого модему.
  3. Ознайомтесь з правилами експлуатації вашого модему.
  4. Підключіть ваш модем до телефонної лінії та комп’ютеру.
  5. Включіть комп’ютер.
  6. Дотримуйтесь інструкції програми автоматичної настройки.
  7. При виникненні помилок зверніться по кваліфіковану допомогу.
Для внутрішнього модему
Якщо у вас немає навичок у зборці, ремонті комп’ютера, а також, якщо ваш комп’ютер на гарантії (опломбований), зверніться по кваліфіковану допомогу до співробітників фірми за місцем придбання комп’ютера.



Питання №4 Встановлення контролера віддаленого доступу
 

  1. Перевірте, чи є у вас дистрибутив Windows 95/98/ME. Якщо ні, то придбайте дистрибутив.
  2. Закрийте всі працюючі додатки.
  3. Відкрийте Панель управления (Control Panel)
  4. Запустіть закладку Установка удаление программ (Add remove programms).
  5. Виберіть закладку Установка Windows (Windows Setup).
  6. Знайдіть компонент Связь (Communications).
  7. Натисніть кнопку Состав (Detail).
  8. Прокрутіть повзунок у самий низ і поставте галочку напроти компонента Удаленный доступ к сети (Dial-Up Networking).
  9. Натисніть ОK
Якщо необхідно, вставте диск із дистрибутивом Windows у CD-ROM чи укажіть шлях до нього. Після копіювання файлів необхідно перезавантажити комп’ютер.



Питання №5 Налагодження віддаленого доступу до мережі
 
  1. Закрийте всі працюючі додатки.
  2. На Рабочем столе (Desktop) відкрийте Мой компьютер (My Computer).
  3. Відкрийте папку Удаленный доступ к сети (Dial-Up Networking).
  4. Запустіть скрипт Создать новое соединение (Make New Connection).
  5. Введіть назву з\'єднання (наприклад, NBI) і виберіть модем, за допомогою якого будете підключатися.
  6. Натисніть кнопку Далее (Next).
  7. Введіть Код города (Area code) (для Києва - 44), а у полі Телефон (Phone number) - номер провайдера (366-15-11) і виберіть країну (Україна).
  8. Натисніть кнопку Далее (Next).
  9. Натисніть кнопку Готово (Finish).
  10. Правою кнопкою клацніть на тільки-що створеному з\'єднанні (NBI). З меню виберіть Свойства (Properties).
  11. На вкладці Общие (General) заберіть галочку напроти пункту Использовать код страны и города (Use area code and ... ).
  12. На вкладці Тип сервера (Server type) залишіть галочки біля TCP/IP і Программное сжатие данных.
  13. Натисніть кнопку OK.


Питання №6 Налагодження Internet Explorer (налагодження Proxy)
 

Можна порекомендувати необов’язкове встановлення proxy-сервера, кешируючого на нашому сервері ресурси, які ви завантажуєте. Для цього:

  1. Відкрийте меню Сервис > Свойства обозревателя.
  2. На вкладці Подключение виберіть підключення “По умолчанию” і натисніть Настройка.
  3. Встановіть галочку напроти пункту Использовать прокси-сервер.
  4. У рядку Адрес (Address) укажіть proxy.nbi.com.ua, а в рядку Порт — 3128.
  5. Натисніть кнопку Дополнительно.
  6. Встановіть прапорець напроти пункту Один прокси-сервер для всех протоколов.
  7. Натисніть кнопку ОК. Натисніть кнопку OK ще раз для збереження змін.



Питання №7 Налагодження поштової програми Outlook Express
 

  1. Запустіть програму Outlook Express.
  2. Відкрийте меню Сервис > Учетные записи (Tools > Accounts)
  3. Натисніть кнопку Добавить > Почта (Add > Mail).
  4. Введіть ім’я, що буде відображатися в полі “От” при одержанні адресатом ваших листів. Натисніть кнопку Далее (Next)
  5. Введіть вашу електронну адресу у вигляді: login@nbi.com.ua чи, якщо у Вас є домен — youlogin@domen. Натисніть кнопку Далее (Next)
  6. У рядках: Сервер входящих сообщений (POP3, IMAP или HTTP) (Incoming mail server) укажіть pop.nbi.com.ua, а Сервер исходящих сообщений (SMTP) (Outgoing mail server) укажіть - smtp.nbi.com.ua. У рядку Сервер входящих сообщений (My incoming mail server is) укажіть — POP3 і натисніть кнопку Далее (Next).
  7. У рядку Учетная запись (POP account name) укажіть ваш логін, а в рядку Пароль (Password) – ваш пароль. Увага! Регістр символів у вашому паролі – значимий, тобто заголовна літера “A” і мала літера “a” – є різними символами. Натисніть Далее (Next).
  8. Введіть назву створеного аккаунта і натисніть Далее (Next)
  9. Виберіть підключення за допомогою модему і натисніть Далее (Next)
  10. Укажіть модем, за допомогою якого потрібно робити підключення, і натисніть Далее (Next)
  11. Використовуйте наявне з’єднання для підключення до NBI, чи створіть нове. Натисніть Далее (Next)
  12. Натисніть кнопку Готово (Finish).



Питання №8 Драйвери для вашого модему
 

Якщо ви не знайшли драйвер для вашого модему на нашому сайті, то ви можете:

  • самостійно пошукати на сайті виробника вашого модему;
  • скачати драйвер з сайтів, присвячених настроюванню модемів;
  • написати електронний лист у службу технічної підтримки, вказавши модель вашого модему, операційну систему і зворотну адресу, за якою ми вишлемо вам драйвер, якщо такий є у нашій базі драйверів.
Працівники служби технічної підтримки не можуть гарантувати, що найдений драйвер 100% підійде до вашого модему та операційної системі.

Модеми Acorp Драйвери
M56EUS Драйвер для Windows XP
Драйвер для Windows 2000
M56EMT Драйвер для Windows XP
Драйвер для Windows 2000
Драйвер для Windows ME
Драйвер для Windows NT
Драйвер для Windows 9x
M56IRW Драйвер для Windows 2000
Драйвер для Windows ME
Драйвер для Windows 9x
M56PIM Драйвер для Windows XP
Драйвер для Windows 2000
Драйвер для Windows ME
Драйвер для Windows 9x
Модеми Conexant Драйвери
6793-12 Драйвер для Windows 2000
Драйвер для Windows ME
Драйвер для Windows NT
Драйвер для Windows 9x
6793-17 Драйвер для Windows 2000
Драйвер для Windows ME
Драйвер для Windows NT
Драйвер для Windows 9x
Модеми CpTel Драйвери
CpTel Драйвер
Rockwell Драйвер
modempatcher Драйвер
Модеми IDC Драйвери
IDC modems Driver Disk
2814 BXL/BL
2814 BL/BXL Voice
2814 BXL/BL Plus
2814 BXL VR
5614 BXL VR
5614 BL/VR Plus
2814 BXL/VR Plus
Драйвер
Модеми Zyxel Драйвери
ZyXEL Omni 56K Modem+Fax+Voice Драйвер
COmnet56k Драйвер
COmnet56v Драйвер



Питання №9 Перевірка статистики заходів та стану рахунку
 

Для користувачів, які використовують Dail Up (по телефонній лінії через модем), статистика і поточний стан рахунку доступні за адресою:https://users.nbi.com.ua:8082/cbroker/Billing/menu.

Для користувачів, які використовують виділений канал (через мережеву плату), статистика і поточний стан рахунку доступні за адресою:http://netstore.nbi.com.ua/.

 Якщо ви ще не маєте логін і пароль для доступу до цього ресурсу, вам необхідно звернутись в службу технічної підтримки.



Питання №10 Як позбутися спаму (небажаної пошти)
 

Якщо ви не хочете одержувати небажану пошту, то ви можете відправити таку пошту із заголовками за адресою abuse@nbi.com.ua.
Заголовки можна знайти наступним чином:

Outlook Express

  1. Клацніть правою кнопкою миші на листі.
  2. З меню виберіть Свойства.
  3. Виберіть закладку Подробности.
  4. По кнопці Исходное сообщение можна одержати повний текст листа з заголовками, які треба переслати за зазначеною вище електронною адресою.


The Bat

Повний текст листа з заголовками можна знайти, натиснувши комбінацію клавіш Ctrl+Shift+K при перегляді листа. Повторне натискання поверне вас до звичайного режиму перегляду листа. Якщо виклик заголовків листа представляє для вас труднощі, то можна проконсультуватися зі службою технічної підтримки.



Питання №11 Деякі питання безпеки
 

Спроби несанкціонованого доступу до комп’ютерів, які підключені до інтернету в даний час, на жаль – нерідкі. Щоб захистити ваші дані, варто застосовувати цілий комплекс заходів, які забезпечать збереження вашої інформації. Тому наводимо декілька порад з захисту:

  1. Не показуйте стороннім людям вашу Картку Клієнта.
  2. Не передавайте ваші паролі по телефону чи іншими способами незнайомим людям.
  3. Стежте за поновленням вашої операційної системи і ваших програм. Не забувайте регулярно встановлювати нові, більш захищені, версії програмного забезпечення.
  4. Встановіть безпечні настройки вашого браузера та поштової програми.
  5. Встановіть на ваш комп’ютер антивірусну програму і регулярно оновлювати її бази. Ми рекомендуємо використовувати антивірусну програму DrWeb чи AVP.
  6. Закрийте доступ до загальних папок на вашому комп’ютері, забравши прив’язку до Службам доступа к файлам и принтерам (Пуск (Start) > Настройки (Settings) > Сеть(Network) > TCP/IP Котроллер удаленного доступа (або ваша мережева плата) > Привязки (Bingdings) > Заберіть відповідну галочку.
  7. Встановіть і правильно настройте ваш персональний firewall.
Консультації по безпеці ви можете одержати, зв’язавшись з нашою цілодобовою службою підтримки.



Питання №12 Перевірка пошти на наявність вірусів
 

Сервери компанії «NBI» роблять перевірку усієї вхідної і вихідної пошти на наявність вірусів. При наявності вірусів у складі листа, лист відкладається на карантин, а відправнику й одержувачу листа відправляється повідомлення про неможливість доставки повідомлення, що містить вірус. Якщо ж ви, на свій страх і ризик, все ж таки хочете одержати цей інфікований лист, вам необхідно відправити ваше прохання за адресою: noc@nbi.com.ua



Питання №13 Відновлення загубленого паролю
 

Необхідно відправити лист за електронною адресою noc@nbi.com.ua. Або відправити лист з печаткою по факсу 201-02-05 чи доставити завірений лист кур’єром у наш офіс із проханням поміняти пароль і вислати його вам.



Питання №14 Строки ініціалізації для модемів
  Відключення протоколу V90. Rockwell-сумісна система команд: at+ms=11,1 (чи: at+ms=V34).


Так і не знашли відповідь на своє питання? Не сумуйте. Ви зможете подзвонити прямо зараз у цілодобову службу підтримки. Зробіть це зараз! Або ж опишіть вашу проблему та отримайте відповідь негайно.




Вхiд для клiєнтiв

Iм'я
Пароль




Технiчна пiдтримка

1.  Налагодження підключення комп'ютера до інтернету через мережеву плату
2.  Налагодження підключення комп'ютера до інтернету по телефонній лінії через модем
3.  Встановлення і налагодження модему
4.  Встановлення контролера віддаленого доступу
5.  Налагодження віддаленого доступу до мережі
6.  Налагодження Internet Explorer (налагодження Proxy)
7.  Налагодження поштової програми Outlook Express
8.  Драйвери для вашого модему
9.  Перевірка статистики заходів та стану рахунку
10.  Як позбутися спаму (небажаної пошти)
11.  Деякі питання безпеки
12.  Перевірка пошти на наявність вірусів
13.  Відновлення загубленого паролю
14.  Строки ініціалізації для модемів




Пошук

Мапа сайту

Компания NBI
Copyright © 2020 «NBI Internet»
03150, м. Київ, Україна, вул. Велика Васильківська, буд. 106, офіс 2.

Електронна пошта: info @ nbi.com.ua

Цілодобова інформаційна та технічна підтримка: (+38 044) 201-02-03
Факс: (+38 044) 201-02-05